Verzend- en leveringsbeleid Webshop artikelen

 

Levertijd & verzendkosten

 

Na het plaatsen van uw bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Normaliter worden producten die voor 2300 uur zijn besteld de dag erop geleverd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. De levertijd van apparaten is altijd langer omdat we u altijd willen voorzien van het laatste model.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd. Indien het totaalbedrag boven de € 75,- is betaald u geen verzendkosten. Levering (via een fulfilment bedrijf) verloopt via DHL. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


Bedenktijd/ retour

Producten die u via deze webwinkel koopt kunt u indien deze onaangebroken zijn retour sturen naar het fulfilment bedrijf: IGwinkel: Helze 27; 5662JE Geldrop


Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken via het contact formulier op onze website.


Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@igwinkel.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.


Betaalmethodes

IGwinkel voorziet in diverse betalingsmogelijkheden ook indien u achteraf wilt betalen